Hundhimlen har fått en ny stjärna 🌟

Publicerad 2023-04-24 12:03:13 i Allmänt,

Min älskade Schatzi har vandrat över regnbågsbron❤️
Efter en tids sjukdom och hennes ålder så var det för svårt att operera.
Schatzi har alltid varit väldigt speciell för mig 🥰Från det jag hämtade henne i Tyskland när hon var åtta månader har hon alltid haft en särskild plats i mitt hjärta ❤️
Hon var väldigt annorlunda mina andra hundar men så glad hon alltid har varit.
Tyckte hon det blev för mycket och för många här, vi är ju en stor familj så hade hon sin plats på toaletten. Där trivdes hon och fick lite utrymme🥰
Min älskade Schatzi, jag kommer aldrig att glömma dig och du finns i mina tankar dagligen. Det är så tomt utan dig❣️

Sov Gott min älskade vovve ❤️

(null)
Pillowtalk’s Chanson D’Amour

Schatzi 20100409 - 20230418

Kommentarer

Postat av: Roand Larsson

Publicerad 2023-04-25 11:27:12

Det är så ledsamt när en älskad vän lämnar oss.

Postat av: Maria

Publicerad 2023-04-25 20:24:52

Så sorgligt att läsa om fina Schatzi♥️
Tänker på er♥️
Hälsningar från oss i Vetlanda♥️

Postat av: Anneli

Publicerad 2023-05-07 10:45:38

Ser nu att du nyligen gått igenom samma sorg som vi nu upplever💔
Beklagar din förlust😢♥️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carina Edvardsson

Mitt namn är Carina och jag bor i Svedala ihop med min man Robert. Vi har fyra barn, två har flyttat hemifrån, Emily som bor i Malmö med sin sambo Markus som har Moltas. Robin bor ihop med sin flickvän Cec i Svedala och de har två barn, Anton och Charlie. Hemma har vi Marcus och Olivia. Kenneln består av våra 6 tikar, Winnie, Tuva, Achaia, Aimee, Schatzi, Fanny och vår hane Simba. Vi har även Dino som bor hos familjen Annerfeldt i Svedala.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela