Ny stjärna i hundhimlen

Publicerad 2021-04-03 20:58:31 i Allmänt,

Min fina Tuva har vandrat över regnbågen och in i hundhimlen😔
I torsdags till lunch blev hon hastigt dålig och på kvällen var hon helt orkeslös och kunde knappt gå.
Jag åkte in till djursjukhuset med henne och vi förstod att hon var jättesjuk.
Vi togs emot direkt och då var hon nästan inte 
vid medvetande😔
Allting gick så snabbt, på förmiddagen var vi ute och gick och hon var så glad.
Vi kan fortfarande inte förstå vad som hände, det kommer att ta tid❤️

Min älskade Tuva 
20080627 - 20210331

(null)

Kommentarer

Postat av: Lena Eriksson

Publicerad 2021-04-03 21:08:33

All kärlek till er i denna stora förlust😔💔. Skickar massvis av tröstande kramar till er allihopa❤️.

Lena Eriksson med familj
i Gislövs Läge

Postat av: Maria

Publicerad 2021-04-04 22:28:46

Stor kram till er från oss. Så ofattbart att fina Tuva är borta så plötsligt😔.
Vi tänker på er♥️♥️♥️♥️♥️

Postat av: Kerstin & Tord

Publicerad 2021-04-05 22:45:04

Helt ofattbart att Doris farmor bara är borta, beklagar sorgen. Vi tänker på er❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carina Edvardsson

Mitt namn är Carina och jag bor i Svedala ihop med min man Robert. Vi har fyra barn, två har flyttat hemifrån, Emily som bor i Malmö med sin sambo Markus som har Moltas. Robin bor ihop med sin flickvän Cec i Svedala och de har två barn, Anton och Charlie. Hemma har vi Marcus och Olivia. Kenneln består av våra 6 tikar, Winnie, Tuva, Achaia, Aimee, Schatzi, Fanny och vår hane Simba. Vi har även Dino som bor hos familjen Annerfeldt i Svedala.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela