Valparna har flyttat

Publicerad 2020-03-30 20:18:14 i Allmänt,

Så har valparna flyttat till sina nya familjer.
Jag har redan fått uppdatering om att allt går jättebra ❤️
Här är det så tomt utan de små godingarna❤️

(null)
Lurvbollen Chanel har flyttat till Maj-Britt och Thomas i Höllviken. Dom har redan en havanais Iza som också kommer från oss.
Chanel ska kallas Molly❤️

(null)
Lurvbollen Diesel har flyttat till Linnea och Fredrik i Löddeköpinge. Här är deras son Harry med deras andra hund Gille och Diesel💙

(null)
Lurvbollen Hugo Boss har flyttat till Eva och Leif på Lerberget. Han ska kallas Torsten 💙

(null)
Lurvbollen Gucci har flyttat till familjen Gildéus i Höllviken. Hon ska kallas Wilda❤️

(null)
Lurvbollen Chloé har flyttat till Anna-Lena och Magnus med familj i Malmö.
Hon ska kallas Tuva❤️

Lycka till med era nya familjemedlemmar 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carina Edvardsson

Mitt namn är Carina och jag bor i Svedala ihop med min man Robert. Vi har fyra barn, två har flyttat hemifrån, Emily som bor i Malmö med sin sambo Markus som har Moltas. Robin bor ihop med sin flickvän Cec i Svedala och de har två barn, Anton och Charlie. Hemma har vi Marcus och Olivia. Kenneln består av våra 6 tikar, Winnie, Tuva, Achaia, Aimee, Schatzi, Fanny och vår hane Simba. Vi har även Dino som bor hos familjen Annerfeldt i Svedala.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela