Lördagens utställning

Publicerad 2018-02-27 19:19:51 i Allmänt,

I lördags morse packade vi in alla hundarna i bilen och körde till Hässleholm:)
Jag och Olivia tog Bianca och hoppade av vid tennishallen på Österås där utställningen var.
Vi var där ca 1 timme innan det började . Medan vi gjorde Bianca fin inför utställningen gick husse långpromenad med resten av flocken :)
När det var dags för Havanaiserna så fick hundarna sitta i bilen och husse kom in till oss.

Vi har tränat Bianca en hel del och varit på flera ringträningar och hon har varit duktig:)
I lördags gjorde hon inget av det hon har lärt sig, hon hoppade och studsade i kopplet och hon låg ner när hon skulle stå😊
Det var fem tikvalpar i hennes klass och hon blev tvåa med jättefin kritik.
Bianca lyckades gå några meter snyggt och precis då tittade domaren på henne:)
Vi är i alla fall nöjda med hennes resultat, hon är ju bara fem månader❣️

Nu blir det lite mer träning innan det är dags med Malmö Internationella på påskafton😊

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carina Edvardsson

Mitt namn är Carina och jag bor i Svedala ihop med min man Robert. Vi har fyra barn, två har flyttat hemifrån, Emily som bor i Malmö med sin sambo Markus som har Moltas. Robin bor ihop med sin flickvän Cec i Svedala och de har två barn, Anton och Charlie. Hemma har vi Marcus och Olivia. Kenneln består av våra 6 tikar, Winnie, Tuva, Achaia, Aimee, Schatzi, Fanny och vår hane Simba. Vi har även Dino som bor hos familjen Annerfeldt i Svedala.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela