Fredag

Publicerad 2017-03-31 07:35:20 i Allmänt,

Så är det fredag igen:)

Jag har precis ätit frukost och det är snart dags för vovvarna att äta.
Efter morgonsysslorna är det dags med långpromenad tillsammans med Olivia och dom fyrbenta😊
SEN blir det bad, dom har haft olja i pälsen så nu ska det tvättas bort och smutsiga är dom såklart också.

I eftermiddag ska Lycka komma hit. 
Spännande, för hennes matte tycker hon börjar bli lite rund om magen och bred om midjan😊

Vi hörs igen!


Vi hörs igen senare 

Lycka 💕

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2017-03-31 14:02:48

VI HÅLLER TUMMARNA!

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-03-31 14:47:41

Spännande!// Anette

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-03-31 14:47:41

Spännande!// Anette

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carina Edvardsson

Mitt namn är Carina och jag bor i Svedala ihop med min man Robert. Vi har fyra barn, två har flyttat hemifrån, Emily som bor i Malmö med sin sambo Markus som har Moltas. Robin bor ihop med sin flickvän Cec i Svedala och de har två barn, Anton och Charlie. Hemma har vi Marcus och Olivia. Kenneln består av våra 6 tikar, Winnie, Tuva, Achaia, Aimee, Schatzi, Fanny och vår hane Simba. Vi har även Dino som bor hos familjen Annerfeldt i Svedala.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela