Helgen

Publicerad 2015-01-26 14:34:27 i Allmänt,

Helgen hos oss har varit härlig:)
I lördags fick vi lite snö och genast var hundarna som tokiga igen och jag var överlycklig. Vi har varit i skogen och även på romeleåsen och gått långa promenader.

Vi ska ju ha bröllop i familjen till sommaren, det är Emily och Markus som ska gifta sig:)
Dom ska gifta sig i kyrkan på Hven den 13 juni, samma dag som prinsen.
Så i lördags var det dags för Emily att prova och beställa brudklänning.
Jag fick äran att få följa med tillsammans med min mamma och Olivia som ska vara tärna tillsammans med Emilys kompis.
Brudklänningen är helt underbar och Emily kommer att bli en vacker brud:)
Ja, hela bröllopet kommer att bli fint och vi får hålla alla tummarna att även vädret blir bra.


Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carina Edvardsson

Mitt namn är Carina och jag bor i Svedala ihop med min man Robert. Vi har fyra barn, två har flyttat hemifrån, Emily som bor i Malmö med sin sambo Markus som har Moltas. Robin bor ihop med sin flickvän Cec i Svedala och de har två barn, Anton och Charlie. Hemma har vi Marcus och Olivia. Kenneln består av våra 6 tikar, Winnie, Tuva, Achaia, Aimee, Schatzi, Fanny och vår hane Simba. Vi har även Dino som bor hos familjen Annerfeldt i Svedala.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela