Lite om allt

Publicerad 2015-02-27 12:39:45 i Allmänt,

Det är ett tag sen jag skrev på bloggen, det har varit fullt upp:)

I lördags var vi på valputställning i Hässleholm med Lycka, även Kelsi och Kenza var anmälda(Tuva och Simba valpar).
Alla skötte sig bra och hade svansen på topp men alla behöver mer ringträning.
Kelsi vann klassen med HP och blev sen 2.a bästa tik:) Bra jobbat Pia och Kelsi!!
Tack för trevligt sällskap runt ringen och tack för att ni är så duktiga med era Lurvbollar.

I söndags var det dags att åka till Göteborg med Schatzi :)
I bland blir det inte som man har tänkt sig, man planerar och bestämmer hane men ändå blir det inte alltid som man vill.
Schatzi tyckte om den fina tilltänkta killen och det blev några parningar men inte med s.k hängning.
Det kan bli valpar ändå men det känns så klart bättre med en riktig parning.

Vi stannade till tisdagen och vi bodde i Kungälv på Fars Hatt, ett mysigt hotell.
Min mamma och Jan var med mig och fina Winnie fick följa med som sällskap till Schatzi.

Nu håller vi tummarna och hoppas det blir några Schatzivalpar i vår och  tack Susanne Kasberger för lånet av din fina kille:)




Från valputställningen:)

Tack Lollo för bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carina Edvardsson

Mitt namn är Carina och jag bor i Svedala ihop med min man Robert. Vi har fyra barn, två har flyttat hemifrån, Emily som bor i Malmö med sin sambo Markus som har Moltas. Robin bor ihop med sin flickvän Cec i Svedala och de har två barn, Anton och Charlie. Hemma har vi Marcus och Olivia. Kenneln består av våra 6 tikar, Winnie, Tuva, Achaia, Aimee, Schatzi, Fanny och vår hane Simba. Vi har även Dino som bor hos familjen Annerfeldt i Svedala.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela