Kennelkonsult och annat

Publicerad 2016-06-30 20:57:08 i Allmänt,

Denna veckan har det varit full rulle på byggarna som byter fasaden på huset 😊
Det tar nog nästan två veckor till innan det är helt klart.
Men snart så ....
I veckan fick vi jag och hundarna besök av kennelkonsulten, han hade varit här en lördag för några veckor sen men då var det ju agility och det var bara mannen hemma.
Han var i alla fall mycket nöjd med vad han såg och fick godkänt på allt :)
Vi hade ett trevlig samtal och vi pratade avtal, regler mm.
Även sotaren har varit här så det är fullt ös hemma hos oss.
Imorgon kväll flyger Olivia tillsammans med sin pojkvän Ludde till Milano en vecka.
Där hämtas dom upp av Luddes familj som kör bil dit:)
Eget hus med pool och nära till vattnet, jag är inte alls avundsjuk😜

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carina Edvardsson

Mitt namn är Carina och jag bor i Svedala ihop med min man Robert. Vi har fyra barn, två har flyttat hemifrån, Emily som bor i Malmö med sin sambo Markus som har Moltas. Robin bor ihop med sin flickvän Cec i Svedala och de har två barn, Anton och Charlie. Hemma har vi Marcus och Olivia. Kenneln består av våra 6 tikar, Winnie, Tuva, Achaia, Aimee, Schatzi, Fanny och vår hane Simba. Vi har även Dino som bor hos familjen Annerfeldt i Svedala.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela