Valparna 7 veckor

Publicerad 2016-01-27 20:11:57 i Allmänt,

Idag är valparna 7 veckor och helt underbara:)
Det är full fart på dom när dom är vakna, både ute och inne.
Duktiga på att äta är dom också :)
Nu går tiden verkligen fort, nästa torsdag ska dom till veterinären och sen börjar dom flytta.
Ännu finns det en hane att tinga.

Nu är snön borta igen och det är bara regn och jätteblött.
Vi vill verkligen inte gå ut, det blir bara korta rundor för mig och hundarna.
Gräsmattan står i vatten så vi har spärrat av så valparna får stanna på terassen. 
Jag som tyckte det var så skönt med snö, rena hundar och rent golv :)

Lurvbollen Oskar o la-la

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carina Edvardsson

Mitt namn är Carina och jag bor i Svedala ihop med min man Robert. Vi har fyra barn, två har flyttat hemifrån, Emily som bor i Malmö med sin sambo Markus som har Moltas. Robin bor ihop med sin flickvän Cec i Svedala och de har två barn, Anton och Charlie. Hemma har vi Marcus och Olivia. Kenneln består av våra 6 tikar, Winnie, Tuva, Achaia, Aimee, Schatzi, Fanny och vår hane Simba. Vi har även Dino som bor hos familjen Annerfeldt i Svedala.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela