Onsdag

Publicerad 2015-09-30 07:16:00 i Allmänt,

Ja, då är det oftast baddag här hemma😊
Mina vovvar badar varje vecka:)
Dom är ute mycket i trädgården och på långa promenader, så smutsiga det blir dom. Det är mycket lättare att sköta en ren päls och så då badar jag hellre dom oftare.
Med ett bra schampo och balsam så
sliter det inte på pälsen.
Jag tror faktiskt att mina hundar tycker om att bli badade och ompysslade :)

Och vad är härligare en ett gäng rena Havanaiser 😊

Nu blir det frukost till mina vovvar och sen ut på promenad i kylan, 4 grader
brrrr usch kallt.
Men det kommer att bli ännu en fin höstdag:)

Här är ett foto från vår valpträff med småttingarna i Torup.
Fotot har jag fått av Moltas(Lurvbollen Nemos) matte och husse😊
Tack Lisa och Johan!


Vi hörs igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carina Edvardsson

Mitt namn är Carina och jag bor i Svedala ihop med min man Robert. Vi har fyra barn, två har flyttat hemifrån, Emily som bor i Malmö med sin sambo Markus som har Moltas. Robin bor ihop med sin flickvän Cec i Svedala och de har två barn, Anton och Charlie. Hemma har vi Marcus och Olivia. Kenneln består av våra 6 tikar, Winnie, Tuva, Achaia, Aimee, Schatzi, Fanny och vår hane Simba. Vi har även Dino som bor hos familjen Annerfeldt i Svedala.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela