Freja (Lurvbollen Glimma)

Publicerad 2015-09-28 08:07:57 i Allmänt,

Så spännande 😊
Freja är dräktig och är på dag 59 !
Har precis pratat med Marita och det blir förmodligen valpar idag:)

Freja och Marita bor i Stockholm och
lilla Freja är parad med en snygg hane som också bor i Stockholm.
Freja är snart 3 år och Marita och jag har en jättebra kontakt och pratar i telefon ofta :)
Två gånger när jag har varit i huvudstaden så har jag träffat Freja och Marita.

Nu håller vi tummarna att allt ska gå bra och Marita håller mig underrättad 😊

Freja (Lurvbollen Glimma) har sex syskon, G-kullen. Mamma är Tuva och
pappa är Dino:)

Freja 8 veckor 💕

Nu önskar vi Freja och Marita Lycka till !!

Vi hörs

Kommentarer

Postat av: Gismo

Publicerad 2015-09-28 11:52:33

Så kul att syrran skall ha valpar:-) Lycka till<3 Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carina Edvardsson

Mitt namn är Carina och jag bor i Svedala ihop med min man Robert. Vi har fyra barn, två har flyttat hemifrån, Emily som bor i Malmö med sin sambo Markus som har Moltas. Robin bor ihop med sin flickvän Cec i Svedala och de har två barn, Anton och Charlie. Hemma har vi Marcus och Olivia. Kenneln består av våra 6 tikar, Winnie, Tuva, Achaia, Aimee, Schatzi, Fanny och vår hane Simba. Vi har även Dino som bor hos familjen Annerfeldt i Svedala.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela