Måndag

Publicerad 2015-11-30 20:19:45 i Allmänt,

Så var det måndag igen!
I lördags regnade det hela dagen så vi passade på att baka lussekatter.
Det är inte ofta det händer att vi bakar men vi hade några mysiga timmar tillsammans :)
På kvällen blev det uppehåll och då blev det en kvällspromenad i Malmö med vovvarna :)
I går drog stormen Gorm över och det var verkligen kraftiga vindar.
Det har även blåst en hel del idag så ikväll hade vi torra hundar efter rundan.
Så skönt, finns några fördelar med blåst :)

Jag är så nyfiken på vilka som bor i Schatzis mage, hur många hanar och tikar, vilka färger ?
Det är spännande men snart så...
Nästa torsdag är det dag 63, förra gången fick hon några dagar tidigare så till helgen har vi kanske valpar 😀


Lycka❤️

Kommentarer

Postat av: Ingis

Publicerad 2015-12-02 11:06:08

Naaaaw vår allas lilla Lycka<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carina Edvardsson

Mitt namn är Carina och jag bor i Svedala ihop med min man Robert. Vi har fyra barn, två har flyttat hemifrån, Emily som bor i Malmö med sin sambo Markus som har Moltas. Robin bor ihop med sin flickvän Cec i Svedala och de har två barn, Anton och Charlie. Hemma har vi Marcus och Olivia. Kenneln består av våra 6 tikar, Winnie, Tuva, Achaia, Aimee, Schatzi, Fanny och vår hane Simba. Vi har även Dino som bor hos familjen Annerfeldt i Svedala.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela